Завдання та заходи » Стратегічне планування
Стратегічне планування

 

Огляд

Місцевий економічний розвиток – це процес зміцнення конкурентної позиції міста та активізації його економічного зростання, підвищення добробуту, створення робочих місць, залучення інвестицій та підвищення якості життя для всіх мешканців громади на основі стратегічного партнерства влади, бізнесу, сектору НУО та інших важливих складових частин громади.

Місцевий економічний розвиток – це процес, від якого виграє вся громада включно з місцевою владою, бізнесом і громадянами. Конкуруючи з іншими містами в створенні найбільш сприятливого середовища для бізнесу, що включає інфраструктуру та послуги якомога вищої якості за якомога нижчу вартість для підприємств, міста можуть забезпечити значний розвиток існуючого бізнесу, стимулювати створення нових підприємств і залучати інвестиції. Наявність більш якісних послуг та інфраструктури дозволяють підприємствам встановлювати нижчі ціни на продукцію та послуги, що сприяє збільшенню обсягів продажу, створенню робочих місць та податкових надходжень. Збільшення податкових надходжень в результаті зростання бізнесу та більшої зайнятості означає, що міста можуть, в свою чергу, підвищити якість послуг та інвестувати в розвиток інфраструктури, стаючи таким чином ще більш привабливими для бізнесу та далі підвищуючи якість життя своїх громадян.

Стратегічне планування – це системний спосіб управління змінами й досягнення консенсусу в усій громаді, зокрема стосовно створення спільного бачення економічного майбутнього громади. Це творчий процес визначення критичних питань і погодження реалістичних цілей та стратегій, втілення яких у життя вирішить ці питання.

Стратегічне планування є також потужним інструментом об’єднання лідерів бізнесу та посадовців місцевої влади, що має позитивний вплив на місцевий діловий клімат та конкурентну позицію громади, а також на розв’язання інших питань, пов’язаних з рівнем життя всіх громадян.

Стратегічне планування є складним інструментом впливу на економічне майбутнє громади. В процесі стратегічного планування переглядаються місцеві економічні умови, а також аналізуються сили, які впливають на місцеву економіку зовні. Далі розробляються конкретні заходи, яких треба вжити З іншого боку, зміни, які треба впровадити, мають впливати на усю місцеву економіку за допомогою конкретного набору вибраних заходів. Це є власне селективна складова процесу стратегічного планування. Оскільки наявні у громаді можливості та ресурси завжди обмежені, в процесі стратегічного планування має постійно здійснюватися виявлення та відбір проблем, завдань та заходів, що є найбільш потрібними, надійними і здійсненними.

Стратегічне планування поєднує довгострокові перспективи з короткостроковими діями. Довгострокове майбутнє розглядається крок за кроком, виробляючі спочатку бачення, а потім загальні та конкретні цілі і завдання. В той же час, поточні економічні, соціальні та політичні зміни, які відбуваються швидко і які важко передбачити, також вимагають своєчасного реагування. Отже, виклик та спрямування процесу планування полягає в створенні раціонального підґрунтя для досягнення консенсусу щодо загальних та конкретних цілей і завдань, які можна реалізувати протягом наступних трьох–п’яти років – життєвого циклу більшості стратегічних планів економічного розвитку.

Портфель стратегічного планування USAID ЛІНК включає такі міста, райони та регіони України:

Міста та райони

  1. Севастополь(стратегію прийнято 15 грудня 2009)
  2. Саки, АРК (стратегію прийнято 25 грудня 2009)
  3. Бахчисараймісто та район, АРК (стратегію прийнято 24 грудня 2009)
  4. Феодосія, АРК (стратегію прийнято 29 вересня 2010)
  5. Щолкіне, АРК (стратегію прийнято 9 вересня 2010)
  6. Білогірськмісто та район, АРК (стратегію прийнято 26 березня 2010)
  7. Керч, АРК (стратегію прийнято 27 липня 2010)
  8. Стаханов, Луганська область (стратегію прийнято 26 травня 2010)
  9. Брянка, Луганська область (стратегію прийнято 29 липня 2010)
  10. Кремінський район, Луганська область (стратегію прийнято 23 вересня 2010)
  11. Теплодар, Одеська область (стратегію прийнято 25 лютого 2010)
  12. Обухівський район, Київська область (стратегію прийнято 29 жовтня 2010)
  13. Ровеньки, Луганська область (стратегію прийнято 26 жовтня 2010)
  14. Свердловськ, Луганська область (стратегію прийнято 29 вересня 2010)
  15. Кам’янець-Подільський, Хмельницька область (стратегію прийнято 29 квітня 2011)
  16. Івано-Франківськ(стратегію прийнято 2 червня 2011)
  17. Алушта, АРК (стратегію прийнято 29 липня 2011)
  18. Судак, АРК (стратегію прийнято 15 вересня 2011)
  19. Одеса (стратегію розроблено, очікує прийняття)
  20. Чернівці (розробка стратегії продовжується)
  21. Краснодон, Луганська область (розробка стратегії продовжується)
  22. Богородчанський район, Івано-Франківська область (розробка стратегії продовжується)
  23. Хотинський район, Чернівецька область (розробка стратегії продовжується)
  24. Новоселицький район, Чернівецька область (розробка стратегії продовжується)
  25. Слов’янськ, Донецька область (розробка стратегії продовжується)

Регіони

  1. Таврійський економічний регіон (Таврійська асоціація територіальних громад) (USAID ЛІНК допомагає впроваджувати стратегію, прийняту за підтримки попереднього проекту USAID)
  2. Центрально-Луганський економічний регіон (стратегію прийнято громадами-учасницями у період з 23 до 28 грудня 2010)
  3. Північно-західний економічний регіон Луганської області (стратегію прийнято громадами-учасницями у період з 27 жовтня 2010 до 24 лютого 2011)
  4. Одесько-Теплодарсько-Южненський економічний регіон (стратегію ухвалено Одеською обласною радою 26 серпня 2011)
  5. Центрально-Волинський економічний регіон (стратегію розроблено, очікує прийняття громадами-учасницями)
  6. Буковинсько-Подільський економічний регіон (розробка стратегії продовжується)
  7. Херсонсько-Миколаївський економічний регіон (розробка стратегії продовжується)
  8. Придунайський економічний регіон (розробка стратегії продовжується)

 


  • Рівне та Луцьк обговорили співробітництво у залученні інвестицій та місцевому економічному розвитку

    15 березня 2012, Рівне — Представники місцевого самоврядування двох сусідніх обласних центрів – Луцька та Рівного – зустрілись для обговорення можливостей для залучення інвестицій та місцевого економічного розвитку у співпраці між двома містами.


  • Проект економічної стратегії Богородчанського району підготовлений, очікує прийняття

    16 лютого, 2012, Богородчани, Івано-Франківська область — Проект Стратегічного плану економічного розвитку Богородчанського району був представлений та отримав високу оцінку на останньому – розширеному – засіданні робочої групи, яка з жовтня 2011 р. розробляла стратегію під методологічним керівництвом USAID ЛІНК.


  • Слов’янськ прийняв стратегію економічного розвитку

    10 лютого 2012, Слов’янськ, Донецька область — Слов’янська міська рада затвердила стратегію економічного розвитку, підготовлену для міста з допомогою USAID ЛІНК.


  • Слов`янськ підготував проект стратегії економічного розвитку

    27 грудня 2011, Слов’янськ, Донецька область — На четвертому, розширеному, засіданні Експертний комітет стратегічного планування Слов’янська додав останні штрихи до майбутньої стратегії економічного розвитку міста, яку комітет з допомогою USAID ЛІНК розробляє з травня 2011 р.


  • Богородчанський район затвердив перелік оперативних цілей економічної стратегії

    5 грудня, 2011, Богородчани, Івано-Франківська область — На своєму третьому засіданні Експертний комітет Богородчанського району, що розробляє стратегію економічного розвитку району під методологічним керівництвом USAID ЛІНК, остаточно сформував і затвердив перелік оперативних цілей – конкретних проектів стратегії.


  • ЕК Новоселицького району ухвалив плани дій стратегії економічного розвитку

    1-2 грудня 2011, Новоселиця, Чернівецька область — На своєму третьому засіданні Експертний комітет Новоселицького району, що під методологічним керівництвом USAID ЛІНК розробляє стратегію економічного розвитку району, розглянув та ухвалив остаточні проекти планів дій, обговорив їхню реалізацію, визначив пріоритети.


  • Експерти Хотинського району обговорили упровадження майбутньої стратегії конкурентоспроможності

    2 грудня 2011, Хотин, Чернівецька область — Експертний комітет Хотинського району на продовженні третього засідання, перерваного місяць тому, обговорив заходи, яких необхідно вжити для досягнення оперативних цілей Стратегії підвищення конкурентоспроможності району, що її комітет розробляє під методологічним керівництвом USAID ЛІНК.


  • Слов`янськ визначив оперативні цілі економічної стратегії

    4 листопада 2011, Слов’янськ, Донецька область — На своєму третьому засіданні Експертний комітет стратегічного планування Слов’янська визначив оперативні цілі майбутньої стратегії економічного розвитку міста, яку комітет розробляє з допомогою USAID ЛІНК.


  • Богородчанський район переглянув критичні питання, визначив стратегічні цілі економічного розвитку

    2 листопада 2011, Богородчани, Івано-Франківська область — Експертний комітет Богородчанського району переглянув критичні питання стратегії економічного розвитку району, яку комітет розробляє під методологічним керівництвом USAID ЛІНК.


  • Експертний комітет Хотинського району затвердив проекти планів дій своєї стратегії конкурентоспроможності

    1 листопада 2011, Хотин, Чернівецька область —Експертний комітет Хотинського району, що розробляє стратегію конкурентоспроможності району, на своєму третьому засіданні розглянув і затвердив остаточні версії планів дій стратегії, обговорив питання впровадження та визначив пріоритети.


  • Проект стратегії Чернівців розміщено онлайн для публічного обговорення

    31 жовтня 2011, Чернівці — Чернівецька міська рада завантажила проект стратегії розвитку міста на свій офіційний портал, запрошуючи громадян до обговорення проекту.


  • Богородчанський район розпочав процес стратегічного планування

    17 жовтня 2011, Богородчани, Івано-Франківська область — Після підготовчої роботи зі збирання й аналізу інформації, що тривала ціле літо, Експертний комітет Богородчанського району зібрався на своє перше засідання в процесі підготовки стратегії економічного розвитку. Результатом засідання став робочий варіант стратегічного бачення району та критичні питання, на яких має зосередитися майбутня стратегія.


  • Чернівці завершили підготовку проекту нової стратегії розвитку

    11 жовтня 2011, Чернівці — Експертний комітет Чернівців на четвертому, розширеному засіданні розглянув остаточний проект Стратегічного плану розвитку м. Чернівці на 2012–2016 рр. та обговорив фазу його впровадження й моніторингу.


  • Слов’янськ бачить своє майбутнє як місто-курорт

    21 вересня 2011, Слов’янськ, Донецька область — Слов’янський Експертний комітет стратегічного планування на своєму другому засіданні сформулював стратегічне бачення міста, провів SWOT-аналіз і взявся до розробки планів дій місцевої стратегії економічного розвитку.


  • ЕК Чернівців підготував стратегію до громадського обговорення

    15 вересня 2011, Чернівці — Експертний комітет, що розробляє Стратегічний план розвитку м. Чернівці до 2016 року під методологічним керівництвом USAID ЛІНК, погодив проекти планів дій стратегії та готовий винести його на громадське обговорення.

сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 →

Записів/сторінок - 101 / 7
Показані записи - 1 .. 15

Корисні посилання